10 tipp forró nyári napokra

Forró nyári napokra:

  1. Fuss a nap leghűvösebb szakában! Ez leginkább a hajnali órákat jelenti.
  2. Kerüld a futást a nap középső részében, általában ezek a legmelegebb órák!
  3. Próbálj árnyas útvonalat választani, lehetőleg minél több vízvételi lehetőséggel!
  4. Viselj laza, világos, lehetőleg technikai ruházatot, amely minél gyorsabban elvezeti az izzadtságot!
  5. Fogyassz megfelelő mennyiségű vizet, vagy sport italt!
  6. Kerüld a leégést! A sérült bőr – azon túl, hogy borzasztóan fáj – nem képes megfelelő módon párologtatni, így a tested nehezebben hűl le.
  7. Ha esetleg gyógyszert szedsz, érdemes elolvasni a betegtájékoztatót, vagy orvoshoz fordulni, mert bizonyos készítmények növelhetik a hőre való érzékenységed!
  8. Lassíts kicsit, fokozatosan tapasztald ki mit bírsz!
  9. Aklimatizálódj! Heti 2-3 alkalom a szabadban már elég ahhoz, hogy a szervezeted hozzászokjon a változó körülményekhez!
  10. Ha nagyon érzékeny vagy a melegre, a hűvös konditeremben is megpörgetheted a padot 😉

 

Forrrás:
http://www.runnersworld.com/for-beginners-only/10-steps-for-making-hot-weather-tolerable
https://i.ytimg.com/vi/IP9kNmGOYps/maxresdefault.jpg
https://moviewriternyu.files.wordpress.com/2013/10/running-tall-trees.jpg
http://tomhitchens.com/wp-content/uploads/2016/02/sweat.jpg

bejegyzés megosztása

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Nyomatatás

Hasonló bejegyzések