Mi a legfőbb üzenete a Viwa-nak?
Jó áron is lehet jó minőségű, kiemelkedő vitamintartalommal rendelkező funkcionális italokat gyártani és forgalmazni. Ennek érdekében kiemelten fontosnak tartjuk, hogy az árak alacsonyan tartása mellett a fogyasztók prémium minőségű termékeket kapjanak mindig.
Miként jött létre a Viwa Vitaminwater?
A tulajdonosok az FMCG szektorban eltöltött évek alatt megszerzett tudásuk birtokában szerettek volna létrehozni egy olyan márkát, ami minden korosztályt meg tud szólítani, és a termékek egészséges alternatívát tudjanak nyújtani a cukros üdítőitalok helyett.
Hol találkoztatok a futniszéppel és miért döntöttetek a velünk való közös munka mellett?
Fontosnak tartjuk az egészséges életmódot, és a sport jelenlétét a mindennapi életben. Sok fogyasztónk szeret futni, így nem voltak ismeretlenek számunkra a futniszépes események már az együttműködés előtt sem.
Miért fontos a Viwa számára egy olyan versennyel együttműködésben állni, mint amilyen a futniszépé?
Jó érzés számunkra olyan versenysorozattal együtt dolgozni, ahol évről évre azt látjuk, hogy az örömmel vesznek részt a versenyeken, ahol minőségi szolgáltatásban van részük. Úgy érezzük, hogy a futniszép hasonló értékeket képvisel a mindennapokban, mint a Viwa.
Milyen fejlesztések voltak 2023-ban és milyenek várhatóak a Viwa életében 2024-ben?
Igyekszünk a fogyasztóink visszajelzése alapján alakítani a termékpalettánkat, így készült anno a futók és sportolók kérése alapján a Magnemax (magnéziummal), 2024-ben pedig (főleg) a hölgy vásárlóink számára fontos kollagén hozzáadásával az új BodyPro Collagen, ami áprilistól lesz elérhető a polcokon.
Köszönjük szépen az interjút Attila! 😊